Holistische massage therapie: Diensten

Holistische Massagetherapie

nek%20shoulder%20pain_edited.jpg

Voor je lichaam zorgen is een investering . Je krijgt er iets onbetaalbaars voor terug.

Meer rust en ontspanning in je lichaam

Heb je gezondheidsklachten (fysieke blokkades) en/of sport/beweeg je veel?

Holistische massagetherapie kan hierbij een uitkomst bieden.

Het lichaam is een ingewikkeld en fascinerend iets. Alles staat met elkaar in verbinding. Het lichaam functioneert als schild, verwarming, energiefabriek, en immuunsysteem. Er zijn zo veel processen dat veel zaken nog een raadsel zijn.

Er zijn steeds meer onderzoeken die uitwijzen dat spanning in het lichaam de gehele boel op zijn kop kan zetten. Er zijn niet voor niets meer chronisch zieken dan ooit. Holistische massagetherapie kijkt verder dan een lokale pijnlijke plek. Waar in het lichaam wringt het? Door de jaren heen zijn er al veel mensen geholpen die elders te horen kregen dat ze met de pijn of het ongemak moesten leren leven.

Dankzij de holistische benadering, ben je eerder klachtenvrij en krijg je tools mee om in de toekomst pijn en ongemak te voorkomen. Ook wanneer fysiotherapie je niet verder heeft geholpen kan deze therapie een uitkomst zijn.

Wanneer er spanning in het lichaam is, worden er ook signalen van ongemak naar de hersenen doorgestuurd. Hierdoor krijg je het gevoel dat je niet lekker in je vel zit. Al kun je er soms de vinger niet opleggen waarom je jezelf zo voelt. Je kan je vermoeid en leeg voelen. Dankzij massagetherapie ga je lekkerder in je vel zitten waardoor je een positiever gevoel van energie en geluk gaat ervaren.

De behandeling is ten alle tijden ontspannend waardoor je ook tot rust komt en na slechts 1 massage voel je al direct verschil. Er zijn diverse behandelingen nodig voor blijvende klachtenvermindering. Met name wanneer iemand al langer dan een half jaar pijn heeft. Tijdens het intake gesprek kunnen we een indicatie geven.

Tijdens de behandeling word het zelfgenezend vermogen van het lichaam gestimuleerd. Ook zal je na deze massage meer rust en minder ongemak ervaren. Tevens ga je jouw grenzen beter voelen en beter bewaken om klachten in de toekomst te voorkomen.

Holistische massagetherapie is o.a. inzetbaar bij:

• Stress klachten

• PMS